Tvorba webu, domény, hosting, SEO analýza...

Nabízím 210 profesionálních návrhových vzorů pro Vaše www stránky.


Všechny tyto vzory jsou volně použitelné a měly by reprezentovat rozsah, ve kterém jsem schopný vytvořit design Vašich stránek..

Zásady webdesignu

Snažím se dělat design stránek decentní, aby nebyl příliš přeplácaný obtěžujícími reklamami (5 a více reklamních proužků na stránku.. :-)).
Měl by taky respektovat typografické konvence.

Mám cca 205 různých profesionálních šablon webu, které pokrývají oblasti od jednoduchých, ale graficky lahůdkových stránek pro řemeslníky, až po stránky pro profesionální grafická studia

Kvalita obsahu by měla být prvořadým cílem, to je to, co přivede zákazníky nebo jiné lidi na Vaše stránky.

Nicméně, umím Vám vytvořit i flashové bannery, nebo Vás zapojit do programu Google AdWords, nebo jiných affiliate programů, kde Vám přímo bannery dodají a tím získáte i nějaké ty finance za prokliky na reklamu.

Podmínkou zařazení do tohoto programu, mít na webu kvalitní obsah, který nejprve přitáhne zákazníky na tyto stránky.

7 základních pravidel webového designu

1. Jen protože to jde, neznamená, že by to na stránkách mělo být.

Webové technologie často nabízejí mnoho možností a nástrojů ke tvorbě webových stránek;
nicméně, nemá cenu je všechny využít na vašem webu jenom proto, že existují. Často může přidání dalších technologií snížit výkon webu,
nebo iritovat uživatele takovým způsobem, že stránky opustí.

2. Téměř vždy existuje vyjímka.

Jen zřídkakdy existují ve webovém designu dokonalosti. Designér by si ptoo měl dát pozor na vyřazení technologie nebo metody návrhu pouze proto, že nefungovala v případě jednoho webu (že nepřitáhla uživatele). Např. otáčející se logo nemusí v 99 procentech případů po celém světě fungovat, ale firma, spouštějící nákladnou kampaň ohledně změny značky může potřebovat právě animaci na domovské stránce, neboť jde pravděpodobně o nejlepší způsob, jak ukázat nový vzhled bez toho, aby příliš často obtěžoval uživatele.

3. Konečný ortel vynášejí uživatelé.

V procesu navrhování není názorů nikdy dost. Zatímco si designér myslí, že stránka by měla vypadat a fungovat jistým způsobem, jeho nadřízený na to může mít jiný názor. Společným jmenovatelem je však koncový uživatel. Web musí dávat smysl jemu, takže při navrhování webu je třeba mít uživatele neustále na paměti.

4. Mezioborové zkušenosti jsou něco, o co musí webdesignér vždy usilovat.

Při návrhu profesionálních stránek je třeba chápat potřeby uživatele bez ohledu na to, jaké jsou osobní preference designéra v estetických a technických aspektech webu, jenž se má navrhovat. Ať už je problém jakýkoliv, designér těží z komplexního chápání mnoha technických aspektů webového designu. Např. formuláře (návštěvní kniha, vyplňování adres,apod.): zatímco je velmi důležité, aby bylo možné formuláře používat a byly atraktivní, designér musí zvažovat taky technickou stránku věci. Nejen netechnický designér se může ocitnout v úzkých, když vytváří formulářová pole, která můžou být rozvržena nad vysunutou vysouvací nabídkou v Javascriptu.

5. Nejlepším přístupem je pokora.

Protože ve webovém designu existuje mnoho úskalí, vždy mohou existovat designéři s atraktivnějšími weby nebo novější technologií, nebo ti používající kreativnější způsoby tvorby webu. Pokud designér nepodlehne své hrdosti, může si své dovednosti upevnit učením se od druhých

6. Není možné se zalíbit všem.

Ať jde o miliardy internetových uživatelů po celém světě, nebo tři lidi v kanceláři, s jedním designem nebudou nikdy spokojeni všichni. Každý má nějaký názor. Nicméně, existuje tenká hranice mezi spokojeností většiny a pokusem vytvořit web, který bude skutečně účinný ve správné komunikaci. Designér by si měl někdy zachovat určité funkční a estetické aspekty návrhu.

7. Snažit se co nejvíce dodržovat specifikace a standarty.

Webové specifikace a standarty se neustále mění a budou měnit. Designér by však měl mít základní znalosti o nejnovějších technikách, jež budou mít vliv na jeho budoucí práci. Na CSS založený webový design je příkladem technologie, která se v poslední době velmi vyvíjí a stojí za to tuto technologii sledovat a používat nejnověji objevené vychytávky, obzvlášť umisťování a stylování elementů pomocí CSS.

Váš web Vás nejen reprezentuje, ale umožňuje Vám být kontaktován zákazníky.

Jak by se Vám líbilo, kdyby Vás někdo na pár dní odpojil od mobilního operátora?

Domnívám se, že Váš web by měl být nejen optimalizován, aby se nabízel na předních pořadích ve vyhledávačích, ale taky náležitě zabezpečen a pravidelně zálohován. S hostingem od nás máte toto vše zabezpečeno, zálohovaní probíhá 1x týdně, za příplatek denně. **

Pár vět o marketingu a SEO analýze

Pokud volíte dvouslovný název URL adresy, slova, která tvoří sousloví, je dobré oddělit spojovníkem (_), slova, která tolik nesouvisí a slouží k zvýšení obsahu klíčových slov v názvu (např. truhlari-nachod) je dobré oddělit pomlčkou. Pokud jde o název domény, je možno i dvě slova spojit do jednoho (autoservisbenesov.cz)

Datacentrum WEDOS

Fyzicky jsou data webových stránek, databanky a jiný obsah uloženy v datacentru firmy WEDOS, s.r.o.

Toto datacentrum je budováno od počátku roku 2010. Má rozlohu cca 440 m2 se zázemím 440m2 v obci Hluboká nad Vltavou v jižních Čechách.

Nyní je vše dokončeno - viz Datacentrum WEDOS

Pokud si objednáte tvorbu webu u nás, máte navíc zaručeno, že veškerý kód bude odpovídat platným normám pro tvorbu webů a bude kompatibilní s nejrozšířenějšími prohlížeči (MS Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari, Opera)

Webhosting a doména

Z hlediska SEO analýzy je vhodnější používat kratší názvy, které přesně vystihují činnost, kterou se zabýváte. Nicméně v dnešní době, kdy je Internet nasycený a spousta vhodných názvů je zabraná, bych spíše doporučoval nejdříve si ověřit, zda je vámi zvolené jméno volné - můžete například Ověřením domén FORPSI (do pole zadáte název vaší domény bez cz nebo eu.)

Pokud je Vámi zvolené jméno zabrané, můžete např. před, nebo za ten vhodný název připojit pomocí pomlčky vaše jméno. Např. truhlarstvi-macek.cz. Anebo zvolit příponu domény eu, nebo jinou. Domény .eu jsou navíc levnější a volnější a zní to světověji.

jakpsatweb.cz - jeden z nejlepších webů, zabývající se technikami tvorby web stránek, popis technologií HTML, CSS, Javascript a obecně provozování webových stránek

**) v příplatkové verzi NoLimit Extra - získáte vyšší výkon, větší MySQL (až 2GB) a e-maily (10GB), denní zálohování s historií 5 dní a obnovou zdarma, výkonnější PHP, apod. Více zde)